To dage før indlæggelse

I går var jeg i skole for sidste gang i mange uger. Hele ugen har jeg været i brobygning på HHX og STX, så jeg var ikke engang rigtigt i skole. Min veninde og jeg havde aftalt at vi skulle være sammen efter skole. Vi gik lidt rundt i Vejle sammen, og så spiste vi en lækker burger. Så gik vi lidt mere rundt, og vi aftalte at hun rigtig gerne måtte komme på besøg, når jeg var frisk nok til det, og at vi skulle julegaveshoppe engang i december. Det er dejligt at have noget at se frem til.

I går aftes mødtes jeg med mine folkeskolevenner. Der var gensynsdag på vores tidligere folkskole, så jeg fik også set min gamle lærer igen. Vi spiste pizza på skolen og fik snakket en helt masse.
 Da vi var færdige på skolen, tog fire af mine veninder og jeg hjem til en af dem. De andre fik et par øl, men jeg besluttede for et par uger siden, at jeg ikke ville drikke op mod min operation. Jeg læste et sted at det var en god ide at nedsætte eller endnu bedre helt droppe sit alkoholforbrug inden en operation, så det valgte jeg at gøre. Jeg drak Topform :) Da jeg tog hjem, fik jeg  en gave af mine veninder, virkelig sødt af dem!

Det med gaver går faktisk igen. Min mors kollegaer har givet mig slik og chokolade, og min faster et spil og en bog. Det er virkelig sødt, at der er nogen der tænker på mig, og vil give mig noget. Det havde jeg slet ikke forventet.


Den her bog fik jeg i gave af min faster.
Hvis du  har læst den, må du meget gerne skrive, hvad du syntes om den?
Jeg tager den med på sygehuset. 


Jeg fik også et her spil. Kender det slet ikke, men det lyder sjovt.
Det tager jeg selvfølgelig også med på sygehuset.



Kommentarer